teisipäev, 15. aprill 2008

Miks Kalev Meedial reklaamimüük ei edene

Olen iseendale lubanud, et ei mõnita inimesi, kes mulle midagi müüa püüavad. Olles mitu aastat kõrvalt näinud, milline vastik ja tänamatu töö on telefoni- ja reklaamimüük, ei paindu keel kohe kuidagi nende elu veelgi sitemaks tegema, päriselt ka. Aga vahel tuleb murda ka iseendale antud lubadusi :)
Sain nimelt Kalev Meedialt sihukese toreda pakkumise:
Tere lugupeetud pr. /kustutatud/!

Kirjutan teile kuna Kalev Meedial on ilmumas uus number “Praktiline Arvutikasutaja” 14.aprillil 2008. Põhiteemaks on “Ära maksa, vaata tasuta”. Sisu: kuidas vaadata, kust saada tasuta telekanaleid- nii Eesti kui välismaised telekanalid ( Eurosport, BBC, CNN jt). Lugu räägib kõigist võimalustest- kindlasti SAT- TV, aga ka zoom- tv, Eesti digi- tv ja internetist saadete vaatamine.

Teema
Mobiiltelefonid: Ostujuht- neli parimat eri kategoorias valitud ( hea hind, muusikatelefon, ärimehele), lisaks ülevaade kahe SIM- kaardiliselt Samsung Duost- UUS RUBRIIK; ALUSTAME MOBIILTELEFONIDE KAJASTAMINE.

Ajakirja eesmärk: Aidata algajal arvutikasutajal sõbruneda oma töövahendiga, avardada ajakirja lugeja silmaringi arvuti-, video-, ja digifotograafia võimalustes ning pakkuda objetiivseid võrdlusi ja teste, mis aitaksid teadlikult läbi mõelda mida osta ja miks osta.

Maht: 50 lehekülge + kaaned
Formaat: 210 x 280 mm
Keskmine tiraaz: 5000
Lugejate arv: 11 000
Ilmumissagedus: Kord kuus ( 12 korda aastas)
Levi: Saadaval kõikides müügikohtades üle Eesti

Hetkel on meil käimas kampaania, kui tellite “Praktiline Arvutikasutaja” reklaami ajakirja saate www.arvutikasutaja.ee tasuta spänneri nädalaks ( tava hind al.2000.-).

Lugupidmisega ja koostööle lootama jäädes.

Väljavaade saada spänner terveks nädalaks oli muidugi ahvatlev (misloom see iganes ka ei oleks). Kuna aga ma polnud kindel, et pakkumine just mulle oli suunatud, jätsin igaks juhuks vastamata :)
Müügiagent, vabandust, Reklaami müügi-projektijuht aga oli järjekindel ja helistas mulle päev hiljem uuesti, et uurida, kas ma pakkumise ikka kätte sain ja kas äkki läheb bisniseks. Seletasin küll viisakalt et jah, paraku pole meil hetkel ühtki kampaaniat käsil, kuid ei saanud muidugi jätta torkamata, et ma vist ikka proua ei ole. Seepeale sain vabanduskirja:
Tere lugupeetud hr. /seekord mu õige nimi/


Enne kõige suurte vabandustega. Kahjuks kiri jõudis teieni, mis poleks tohtinud juhtuda.

Olen müügi- projektijuht ajakirjades "ÄRIELU" ja "Praktiline Arvutikasutaja". Väga sobilik oleks näha /meie firma nimi kustutatud/ reklaami meie väljaannetes.
"Praktiline Arvutikasutaja" sobib teile reklaamina kõige paremini, kuna meil on väga lai teemade valik, mis tõttu oleme Eestis püsinud juba 7 aastat. On väljakujunenud kindel- ja lai lugejaskond, keskmise vanusega 20-50 aastat. Meie keskmine tiraaž on 5000 ja lugejaid 11 000. Nende argumentidega saame alati pakkuda oma klientidele parimaid lahendusi! Lähiajal hakkame müüma reklaami ka Kalev Sport kanalis.

Hetkel on meil käimas kampaania, kui tellite Praktiline Arvutikasutaja reklaami ajakirja saate www.arvutikasutaja.ee tasuta spänneri nädalaks ( tava hind al.2000.-).

Küsimuste tekkimisel vastan neile meelsasti.

Vabandades ja koostööle lootama jäädes.
Nime ja telefonivestluse põhjal jäi küll suht kindel mulje, et noormees räägib eesti keelt emakeelena. Ei, ma pole kaugeltki purist ning erinevalt naistefoorumite püsipublikust olen meelsasti nõus alla neelama ka suuremas koguses näpukaid. Kuid kogu lugupidamise juures - mulle isiklikult küll tundub, et keegi siin ei tea vist päris täpselt, kas ta müüb komme või reklaami :( Suhtlusprotsessist jäi iseenesest kena ja viisakas mulje, kuid jah, need kirjad, mis poleks tohtinud minuni jõuda...
Nii et kui Kalev Meedial on käsutada sellised müügijõud ning, mis veelgi olulisem, suurepärased juhid, kes niisuguse kaadri on osanud välja valida, ei olegi meediakontserni imelised reklaamimahud eriliseks üllatuseks...

1 kommentaar:

Offf ütles ...

No kauav6ibseda 6nnetut mr. Krutoi laipa peksta...