laupäev, 6. juuni 2009

Star Trek, see kinofilm

No mis ma oskan öelda.
Nunnu :)
Enam-vähem sama mis Tähesõjad, võib-olla aasta nooremale koolieale. Peategelane oli samasugune sile noor maapoiss, samamoodi käidi võõrastes laevades kaklemas ja sisseseadet lõhkumas, riputi platvormide äärtest kinni hoides sügavike kohal ning saadi imekiiresti üle loomulikust stressist, mis tekkis pärast kellegi koduplaneedi ja sealse kuue miljardi elaniku sodikslaskmist. Õige, lume sees koleelukate eest jookmist oli ka. Ja lõpus sai kangelane uhke märgi rinda ning kõik lõid kulpi. See muidugi oli hea leid, et Yoda rolli võttis enda peale vana Spock ise :)
Ma küll ei ole Star Treki fänn, kuid mõnda vana osa olen näinud. Seetõttu oskan kiita Chris Pine'i osatäitmist, kelle maneerides, žestides ja isegi näoilmetes oli William Shatner täiesti äratuntav.
Üldiselt üks vana hea kosmosemuinasjutt, kahju ainult, et siinses kinolevis mitte 3D. Loogilisi möödapanekuid oli muidugi ohtrasti, aga kusse kirjas on, et üks muinasjutt peaks mõistuspärane olema.
Igapäevase poliitika- ja ajakirjandushuvilisena ei saanud mina küll aru, mis seal filmis niisugust oli, mis 12-aastaste silmadele soovitav ei olnud. Aga eks usinad moralistid ole ülesmärkimistöö juba minu eest ära teinud. Keda see nimekiri ega lollakavõitu treiler ei kohuta, võib vaatama minna küll.

Kommentaare ei ole: