kolmapäev, 12. september 2012

Kas Blogipuu võib juba maha kanda?

FB-st sai siiber. Mõtlesin korra, et vaatan, mis blog.tr.ee peal ka uuemat on. Toksisin siis aadressi sisse ja vajutasin enterit.
Kuna midagi ei juhtunud, siis lappasin FB-d edasi, avasin ühe galerii ja jõudsin oma kümmekond pilti ära vaadata, enne kui mõningase üllatusena parasjagu vaadatud pilt eest ära kadus ja Blogipuu asemele tuli.
Olin vahepeal juba jõudnud unustadagi, et ma brauseril tolle aadressi lahti teha käskisin..
True story, happened with me just minutes ago.

16 kommentaari:

KR ütles ...

ahaa, ma arvasin, et see on minu arvuti viga?
Olen samuti praktiliselt loobunud jälgimast, kuna avab sada aastat.
Väga kurb.

autor ütles ...

Vahel uimab jah, aga täna avaneb küll kiiresti.

dr Baarmän ütles ...

Sportlikust huvist panin stopperi käima - lingi vajutamisest avanemiseni 34 sekundit.
Paarikümnemegane fail tuleb sama ühenduse otsas sama kiiresti alla.

autor ütles ...

Nomaitia. Alla sekundi. Kelle ühenduse otsas oled? Siin on Elioni ADSL.

dr Baarmän ütles ...

Sama siin.
Alla sekundi saad siis, kui brauser ei pea serverist lehekülge uuesti pärima.

autor ütles ...

Mida tracert blog.tr.ee räägib?

autor ütles ...

Testisin "süütu" Chrome-ga - ikka alla sekundi.
Kunagi, kui tr.ee mul kah uimas, pidasin süüks bänneritee serveerijaid

dr Baarmän ütles ...

trace ei ütle midagi erilist, kõik on nagu peab.
Mul üks oma veeb kah zones, see liigutab küll kiiresti.
Blogipuu päis oli küll skripte täis, kuid kah mitte midagi erilist - vähemalt osa lehte oleks pidanud ikka kohe näitama.
Sul lokaalne cache äkki?

autor ütles ...

Pole.
Käisin Pärnus; masin, kust kunagi pole blog.tr.ee-d vaadatud. Ikka pilt kohe ees.

autor ütles ...

Jätkame "teadusuuringut". Täna uimas blogipuu mul kah. Vaatasin siis, kuskohas käiakse bannerit hankimas ja vaatamist registreerimas:
gmpg.org
www.w3.org
google-analytics.com
pay4results.eu
amazonaws.com
pay4results.ee

Analytics on kindlasti üks ülekoormatud / liiga populaarne koht.

dr Baarmän ütles ...

Probleem võib tõesti olla kõigis neis skriptides ja bännerites, mis kohe headeris käima tõmmatakse. Analyticsit kusjuures ei kahtlustagi, see istub kenasti footeris ning enne, kui see troppama hakkab, peaks suurem osa leheküljest ju laetud olema.

Andris ütles ...

kiiruse vahe tuleb sellest, kas oled sisse logitud või mitte

Andris ütles ...

kiiruse vahe tuleb sellest, kas oled sisse logitud või mitte

dr Baarmän ütles ...

Ja ongi - logisid sisse, järelikult oota, tõbras, kuni sind korralikult ära träkitakse...

Andris ütles ...

Ma arvan, et seal on mingid indeksid hapuks läinud (sisseloginud kasutaja puhul tehakse rohkem andmebaasi päringuid, et saada kasutaja jälgitavate blogide info kätte) ning vajavad parandamist, aga kuna keegi selle saidiga ei tegele, siis jääb see vaid aeglasemaks ja aeglasemaks.

dr Baarmän ütles ...

Aitäh, Andris.
Nii et siis vist ikka võib maha kanda.
Ei usu, et neil minust ka väga kahju on, mul nagunii reklaamid blokeeritud :)