esmaspäev, 15. oktoober 2012

Soovitage mulle uut moblat!

Senine vana, Samsung Galaxy Ace näib arvavat, et pärast garantiiaja lõppu pole enam vaja korralikult pingutada, mistap olen avatud uutele pakkumistele.

Oskab keegi mõnd head telefoni soovitada?

Hind võiks jääda vahemikku 200-500 EUR, vajalikud omadused tähtsuse järjekorras:
  1. Veatu levispüsimine, laitmatu kõnekvaliteet.
  2. Eesti keele tugi või vähemalt täpitähtede olemasolu (see tingimus vist välistab Windowsi).
  3. Kalendri ja kontaktide sünkroniseerimine  Outlooki ja/või Google Calendariga.
  4. WiFi ja 3,5G tugi koos võimalusega meili lugeda.
  5. Sinihammas.
  6. Korralik kaamera.
  7. Raadio, mp3, podcast.
  8. GPS ja navigeerimisrakendus.

Enne Samsungi on mul olnud ridamisi Nokiaid. Ehkki ma olen ka siin vahel virisenud Symbiani üle, tundub see pärast paari aasta pikkust androidikogemust enam mitte nii hull, samuti pole mul paha sõna öelda kummikutehase meeste raua kohta. Samas ega see Android nüüd NII halb ka ei ole, et kaalumist ei tasuks. Aifööni osas seisukohta ei oma, samas ei mahu see vist eelarvesse ja eraldi paketti ma selle nimel küll teha ei viitsi.

Parim soovitaja saab auhinnaks Kašpirovski Kaspersky Internet Security aastase litsentsi.



4 kommentaari:

autor ütles ...

Mul pole nii kõikimoblasidhõlmavat kogemust, et midagi soovitada, aga täpitähed ja Windows: kui õ asemel ō(Alt+147) kõlbab, siis muud tähed mu Lumial küll puudu ei ole.

autor ütles ...

+ ega muude nüansside kohta ei oska kah pahasti öelda. Kaamera tundub küll, et oli N97-l parem. Aga Lumia 610 on ka üks haledaim.

Offf ütles ...

Mulle andis tööandja 230-rahase Xperia Neo V ja ma olen selle üle täitsa siiralt õnnelik.
Kui maha arvata ICSis perse keeratud äratuskell, siis on A1.6 pealt A.4 peale minek nagu lend paradiisi. Kõik värdjalikud vead on ära parandatud! Imeline!

dr Baarmän ütles ...

Nüüd juhtus nii, et kuivõrd vana Samsung jooksis lõplikult kokku, tuli minna poodi ja osta ära Sony Xperia Sola.
Kõige lähemale pakkus seega Offf, kellega võtame kohe eetriväliselt ühendust.