laupäev, 20. oktoober 2007

Mina ja auto

Nagu iga õige eestlane, pean otse loomulikult alustama kurtmisest, kui sitasti mul läheb.
Mured aga on mul täiesti klassikalisel moel seotud liiklusega, eriti kõikvõimalike troppidega, kes korralikel liiklejatel jalus tolgendavad ja liiklusohtlikke olukordi tekitavad.
Täna õnnestus nimelt ise olla seesugune tropp - oleksin kõrvalteelt peateele pöörates äärepealt ühele järelkäruga peugeotile külje pealt sisse sõitnud. Ma lihtsalt ei näinud paremalt poolt rahulikult täistuledega lähenevat autot!
Peugeotivend muidugi pidas kinni ja ütles paar sõna selle kohta, mis ta must arvab. Oleks seda ilmselt ka kätega teinud, kui kaalukategooriad poleks niipalju erinevad olnud. Vähe ma isegi poleks üritanud :D
Õnneks peale taastumatute närvirakkude seekord midagi ei hävinud. Küll aga kaalun tõsiselt võimalust auto liisimine ära lõpetada. Kokkuhoitud papi võiks suunata kinnisvara soetamisele piirkonnas, mis autoga liiklemist ei nõua ;)

Kommentaare ei ole: