teisipäev, 12. mai 2009

Delfi kommentaatori identiteet paljastet!

Kui ma loen seda kirjutist, siis minu arust kattub see üks-ühele Delfi kommentaaride stiiliga. Vähemalt niipalju, kui ma neid mäletan sest ajast, mil ma veel Delfi kommentaare lugesin.
Samad parasiitsõnad, samad adjektiivid, isegi täpselt samad üleskutsed.
Kas tõesti Jürgen jaksab need kõik ise kirjutada?

2 kommentaari:

Larko ütles ...

Mul on niisugune teooria, et Jürgen kui tubli saadik tahtis delfiseaduse menetlemise käigus asjasse süveneda ja läks Delfi kommentaariumit kaema. Seal nägi ta teatavat üheluist keelepruuki ning jäi vaeseke eksiarvamusele, et see ongi ainus Internetis käibel olev viis sõnatatti pritsida. Nii võtiski ta stiili üle kui blogimise pisik külge nakkas ja viljeleb seda oma ajaveebis tänini. Keegi pole raatsinud talle öelda, et Delfi ei olegi kogu Internet ja on ka kohti, kus viisaka keele kasutamine on lubatud kui mitte isegi soovitatav.

dr Baarmän ütles ...

Ja televiisoris kasutab sama tigedat teksti sellepärast, et on liiga palju Võsapetsi vaadanud?
Ma arvan, Larko, et meil õnnestus nüüd kurja juur üles leida - poliitikute kõlbelises ja keelelises laostumises on otseselt süüdi Eesti kolletuv meedia :)