kolmapäev, 13. mai 2009

Väljaravimata haigused

Ah see ongi siis see kurikuulus meem, Leheneegri saadetud.
Mis seal ikka, kui rahvas nõuab paljastavaid fakte, siis need peab ta saama.

1. Ma pean spetsiaalselt pingutama, et lehes või ajakirjas rekaamide sisu märgata - tavatingimustes libiseb pilk neist automaatselt üle.

2. Seksuaalsetest perverssustest - mulle meeldivad targad naised :)

3. Mu selle sajandi algul välja antud passis pole ühtki viisakleepsu.

4. Õunu söön koos südamega, kusjuures seemnete ümbert söön kesta eraldi ja seejärel ülejäänud seemne. Õunast jäävad järgi ainult õisikuosa (kui see on eraldatav) ning saba. Viimane jääb tavaliselt kuhugi suvalisse kohta vedelema - särgitaskusse, kapi peale, diivani vahele või arvuti USB-auku.

5. Mul on loll komme uurida, kust mingi jutt pärineb.
Nagu sellegi meemi puhul - selgub, et oleksin käesoleva sotsioloogilise küsitluse äärepealt autorile tagasi saatnud :)

Tegelt Hippokratese nimel vandumine ei luba patsientide haigusloo üksikasju välja lobiseda, seega kedagi oma tumedamat poolt avaldama ma otseselt üles kihutada ei saa. Küll aga olen valmis osutama kvalifitseeritud abi vabatahtlikele ülestunnistajatele :)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Lehelugemise vaevuste leevendamiseks osta prillid või natuke Ritalini :)

dr Baarmän ütles ...

Vana koolkonna tõpratohtina arvan pigem, et pole haigust, mida sobiva koguse lahtisti abil leevendada või vähemalt kontrolli all hoida ei annaks :p