esmaspäev, 1. veebruar 2010

Paistab, et ma ei ole Linnas teretulnud

Aimasin juba ammu, et olen mõttetu maakas, kelle saapatallad ilmaaegu Tallinna kallist asfalti kulutavad. Nüüd on see siis Taavi Aasa (tervisi talle kodukandist! :p) suu läbi siis ka otse välja öeldud - kui prapiskat neetu, siis teenuseid ei saa! Savisaare alamaks? Kuidagi nagu ei hakka sellise väljavaate peale silm särama.

No mis seal ikka, eks ma siis katsu vähem teenuseid tarbida, kui minu tüütu kohalolek linnahärradele niiväga pinda käib. Võtan maalt kardulaid ning pool siga kaasa, et siinsete poodide infrastruktuuri mitte liiasti kulutada (ja mitte müügimaksu maksta, kui juba jutuks tuli). Tõusnud ühistranspordi piletihind muudab aga juba autoga liiklemise täiesti mõttekaks. Ja mind ei koti, et neid va neljarattalisi on siin selletagi piisavalt - liisingufirma, kellele mu trandulett paberite järgi kuulub, on täiesti seaduslikult Talinasse regatud :)

Kui nüüd mõtlema hakata, siis eks ole aastate jooksul siin raha kulutatud ning kohalikele tööd ja leiba antud juba küll, võiks nüüd mõnele teisele asustatud punktile ka võimaluse anda.

Ilmselt saab Tallinn oma maksutõusudega mõne kopika oma kassasse juurde ikka. Omalt poolt luban, et minu panus sellesse juurdekasvu saab olema minimaalne :)

Kommentaare ei ole: