reede, 28. september 2012

Millised on püsikliendi eelised?

Tähelepanekud, nagu ikka, Eesti ärikultuuri ning tuntumate firmade (pangad, kauplusteketid, telkod, tellitavad väljaanded, Eesti Vabariik) tegevuse põhjal:
  1. Saad rohkem spämmi (nii elektroonilist kui paberkujul).
  2. Inimesed, keda ettevõte palkab sulle igasugu träna pähe määrima, suhtlevad sinuga familiaarsemalt ja pealetükkivamalt.
  3. Kogu infot, mida sa ettevõttele annad või too sinu kohta ise kogub, võidakse kasutada sinu vastu.
  4. Sa ei saa KUNAGI nii häid pakkumisi kui uued kunded.
  5. See-eest tabab kaupade/teenuste hinnatõus sind kiiremini ja valusamalt.
  6. Aeg-ajalt pead maksma müstiliste lisateenuste eest, millest alguses juttu ei olnud või mis olid sulle tasuta.
  7. Hoiatused, ähvardused ja inkasso lendavad sulle kraesse oluliselt kiiremini ja väiksemate summade puhul kui uuel kliendil.
  8. Sinu kaebuste lahendamisele kulutatakse paar suurusjärku vähem ressursse kui müügile.
  9. Hinnakirjade ja kasutustingimuste muudatustest informeeritakse sind kas ajalehe vahendusel või parimal juhul lingiga lehekülgedepikkusele kantseliidist ja juristde murrakust kubisevale PDF-dokumendile, mille sees otsing ei tööta.
  10. Püsikliendi eelisena saad teatud müstilisi PUNKTE, mis konverteeruvad reaalseteks (ja sulle mittevajalikeks) hüvedeks ainult siis, kui sulle vana kuu ajal kuue tee ristil kolm keskealist neitsit (blond, brünett ja punapea) sulle igaüks kümme numbrit ütlevad ning sa selle kombinatsiooni eritariifse SMS-iga 60 sekundi jooksul ära saata jõuad.
  11. Kliendikaart, mida sa rahakoti vahel kannad, annab vähem alet kui summa, mida sa olid sunnitud maksma uue rahakoti eest, sest kliendikaartidest pakatanud vana rahakott ei pidanud survele vastu ja lagus ära.

Milliseid püsikliendi eeliseid oled sina kogunud?
Samuti võivad kommentaariumis sõna võtta kõik need, kes ennast puudutatuna tundsid.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma pole kindel, et sa pidasid silmas nt poekettide kliendikaarte, aga täna just skoorisin Selku kaardi boonuspunktidega 15 euri eest küünelakki. Win.

Mad Max ütles ...

Hmm. Ma küll ei näe Kroku võitu. Minu arust ta jäi ilma 15 eurist:))

Pluss muidugi veel see raha, mille eest kliendikaaart soetatud.

See ongi kliendikaarti kodeeritud valem - jääb mulje nagu saaksid tulu kui midagi odavamalt ostad. Tegelikult mitte. Vähem kulu = ikkagi kulu.