esmaspäev, 22. detsember 2008

Jõgeva maavanem, see üks ja ainus

Vaatasin mina võrgust neljapäevast Jõgeva maakonnalehte - iseenesest ju tore, et kibekiirel aastavahetuse ajal on selle peamiseks esiküljeuudiseks kohalike raamatukogutöötajate tunnustamine. Ei, raamatukoguhoidjad on väga toredad inimesed, mina küll arvan, et seda tööd ja eeslikannatust, mida mina neile olen põhjustanud, ei korva õieti miski :)

Ja kes on siis Jõgevamaal lõppeva aasta esiraamatukoguhoidja? Ei mingit kahtlust:
Kui teiste kategooriate puhul oli nominente mitu, siis Sõber Ida saaja kandidaate oligi ainult üks.
“See ei tähenda, et meil sõpru vähe oleks, vaid seda, et maavanema teened raamatukogude ees tunnistati nii ülekaalukateks: ta on aidanud tõsta raamatukogutöötajate eneseväärikust, raamatukogusid mitmel viisil aidanud ning kinkinud meile ka enda kirjastatud raamatuid,” ütles Siiri Õunap.
Eilegi jagas maavanem raamatukogudele vastilmunud “Kalevipoja kodupaiga aabitsaid” ning tunnustas paljusid raamatukogutöötajaid maavalitsuse aukirjaga.
Ei, liiga tagasihoidlikud olete te seal Jõgevamaal! Nii kõva mees kui Aivar Kokk väärib vähemalt ratsamonumenti Laiuse mäe otsas! Ammu oleks aeg juba!

Muide, kurjad keeled räägivad, et maavanema aastalõpuball toimub seekord Tartus, algul Volgas, hiljem Vanemuise kontserdisaalis. Õige kah - mis sinna Jõgevale ikka töllerdama ronida, saab otse kodunt tulla ja koju minna kah. Hulk bensiini jääb põletamata.

2 kommentaari:

leheneeger ütles ...

"Suur Aivar, ta oli üllas, nii hoolitsev tark ja hea..."
Ja siis meenub mulle veel üks riigijuht, kes oli ühtlasi ka riigi parim kombainer, kirjanik, kaugushüppaja, lüpsja, insener, medõde, karjak jne.
Braavo, braavo.

dr Baarmän ütles ...

Sa mõtled seda tegelast? Väline sarnasus on täiesti olemas, isegi ratsamonumendi kavand neil juba valmis :)
Ma tegelikult kodanik Kokka ei tahagi mõnitada, tema ei ole tõenäoliselt selles ise süüdi, et ta niisugune on.
Küll aga ei saa ma aru neist inimestest, kes meie minibrežnevile kaasa plaksutavad - kas Jõgevamaal on tõesti tööpuudus nii karm, et peab, vabandage väljendust, nii sügavalt suhu võtma?
Ei, ma ei mõelnud Riinat - tema, niipalju kui mina tean, paneb alati kõik rõõmsalt kirja, mis talle räägitakse...