teisipäev, 21. juuli 2009

Android... läpaka peal

Jah, see on unustamatu kogemus.

Kõigepealt tirisin siit tõmmise, siis kõrvetasin plaadile ja lasin oma Dellil tolle sünteetilise organismi ellu äratada.

Hehee :)

Sissejuhatuseks teatati mulle, et mu (telefoni) aku tase on alla 15% ja vajab hädasti laadimist. Veendusin, et toitekaabel on jätkuvalt oma pesas ja uurisin edasi.

WiFit see Google'i sigitis ära ei tundnud. Võrgukaablit ei tunnistanud. Ilmselt oleks saanud miskit üle sinihamba kompunnida, aga ma parem ei proovinud.

Tükk aega nuputasin, kuidas seda keskkonda navigeeritakse. Android näis ilmselt eeldavat, et mu läpakal on puutetundlik ekraan, aga mida pole, seda pole :) Miskine viip sigines alles siis, kui taipasin raadiohiire asemele vähe tavalisema panna. Proovisin natuke rakendustes sorida, kuid kuna ükski neist mu Delli juures telefonile iseloomulikke funktsioone ei tuvastanud, jäi elamus saamata.

Koos tõmbamise ja plaadikõrvetamisega kestis meie lühike tutvus tervelt 29 minutit.

Kommentaare ei ole: