Valimisi võiks tihemini korraldada.
Hea küll, virisegu nad seal ajalehes pealegi, et kõikvõimalikud asfaldilaotamised sätitakse vahetult enne valimisi, kuid Pelguranna tänava siledakslükkamine oli igal juhul hea mõte. Olgu Etkar kiidetud, eriti arvestades asjaolu, et minu puhul oli sihuke häälelantimine nagunii asjatu vaev. Aga meeldiv ikkagi.
Käisin just oma tõukerattaga siledat teed kaifimas. Kepsu järgi 38 minutit, 4,18 km, keskmine kiirus 6,5 km/h, maksumumkiirus 16,5 km/h. Nojah, kui arvestada, et mu GPS väidab sealjuures, et täna on 7. september, ei tasu neid andmeid vist päris sajaprotsendiselt uskuda. Aga mõnus oli küll :)
Siledal asfaldil sõita ei ole muidugi viga, kuid ka seal tasub hoolega jälgida, mis ratta ette jääb. Kui läksin liiga julgeks ning madalamaks lihvitud äärekivi ründasin, sain aru, miks juhendis soovitatakse kanda kiivrit ning muud kaitsevarustust - kui selline sõiduriist kohtab hoo peal juba paari sentimeetri kõrgust takistust, on järgmisena eeskavas salto. Mina küll seekord veel pääsesin.
Pidurdamine on selle tranduletiga harjumatu, kuid siiski toimiv. 46 number tossuga peab ainult väga täpselt jälgima, kuhu sõidu ajal jalg jääb - juhtraua ja piduri vahele liigset ruumi ei jää ning kui jalg liiga taha jääb, kipub kand pidurit vajutama.
Ma, muide, ei olnud ainus, kes seal täna tõukerattaga ukerdas :)
2 kommentaari:
Abirattad? Laiem lestahoidmise koht?
No lisavarustus, nagu mistahes mu liikuri puhul, ajab hinna kuni mitu korda kallimaks. Parem siis soetada juba kohe kickbike. Aga too on nii mõõtude kui hinnalipiku poolest juba jalgratta klassis, viimasega aga on Vooremaa metsade ja mägede vahel hulga ägedam kimada.
Ei, niikaua, kuni Talnas ehitatakse rattateid põhimõttel "No sõitke siis paar ringi ümber maja, aga ärge kaugele minge!" on sihuke rattaparoodia igati asjakohasem :)
Postita kommentaar