neljapäev, 29. mai 2008

RIA päästis mu päeva

Alati teeb meele rõõmsaks, kui näed piiritut optimismi ning mistahes raskustele mängeldes vastuastumist. Nimelt libises Kopli trammis kodu poole loksudes pilk hajameelselt trammi teadetetahvlile. Sääl on ikka aeg-ajalt perevägivalla all kannatajate tugikeskuse reklaam, mõnikord manitsetakse oma asjadel silma peal hoidma, vahel aga otsitakse trammiveeremi koristajaid ja hooldajaid. Seegi kord oli tahvlil tööpakkumine, kusjuures seesugune, et pidin kolm korda vaatama, enne kui oma silmi uskusin. Nimelt otsiti IT kasutajatoe operaatorit, kusjuures mitte mõnda telefonimüügifirmasse, vaid e-Eesti südamesse, Riigi Infosüsteemide Arenduskeskusse!
Kas pole armas? :) Mis sest, et Eestis on hinnanguliselt paar tuhat IT-töötajat puudu ning suured ja rahakad firmad teevad imetrikke, et vähegi asjalikke inimesi tööle saada (mu eelmise firma personalijuht vist otseselt ühegi värvatuga ei maganud, aga ega seal palju puudu ei jäänd ka :P), kuid RIA paneb lihtsalt trammi kuulutuse üles ning kõrgelt kvalifitseeritud itimehed võtavad ukse taha järjekorda. Just sihukese meri-põlvini suhtumisega ehitataksegi e-Eestit! Nihukesest optimismilaksust piisab mulle nüüd vähemalt nädalaks :)
Kahjuks ma ise kandideerida ei saa, mul pole vähemalt infotehnoloogia-alast keskeri või rakenduslikku kõrgharidust. Aga kui sul, hea lugeja, on vastav kvalifikatsioon, siis siin on sinu šanss! Kandideeri kohe! Lisaks motiveerivale töötasule võimaldatakse sulle talvepuhkust ning soodustatakse sportimist...
Igaks juhuks ütlen ka kohe ära, et ehkki mu praegusest ja ühest eelnevast sõnavõtust võib pahatahtlikul lugejal jääda ekslik mulje, nagu oleks mul RIA-ga mingi kana kitkuda, on olukord tegelikult täiesti vastupidine. Eranditult kõik, kellega ma seal kokku olen puutunud, on väga toredad ja sõbralikud inimesed, kellega on alati olnud meeldiv ühiseid asju ajada. Ma tegelikult elan nende rekordikampaaniale siiralt kaasa ning meie totalisaatoris on minu ennustatud allkirjahulk hetkel suuruselt teine :)
Ma ausõna ei taha oma pisikest ego siin kellegi arvelt upitada, kui aga olen kirjutanud midagi, mis ei kõla nagu tingimusteta kiidulaul, siis võetagu seda kui sõbralikku tögamist...

Kommentaare ei ole: