kolmapäev, 17. detsember 2008

Kuidas rahuldada kättemaksuhimulist klienti


Mida teha kliendiga, kes tõenäoliselt on teenindajat valesti kuulnud, kellele on kolm korda üle selgitatud, kuidas asi töötab tegelikult, mitte nii, nagu tema nüüd endale ette kujutab, ning kes ikkagi jaurab, et talle esitatavad nõudmised on ebaõiglased ja diskrimineerivad ning on jätkuvalt tige, et teda valesti informeeriti?

Aitasin tüdrukutel hajameelsele pedandile viisaka vastuse kirjutada, kuid kange kiusatus oli saata hoopis selline teade:

"Käesolevaga teatame, et süüdlane on välja selgitatud ning Teile väärinformatsiooni jaganud töötaja on vallandatud. Arvestades, et ta mees jäi töötuks juba kolm kuud tagasi ning neil on ülal pidada neli alaealist last, on pikaajaline sissetuleku puudumine talle loodetavasti piisavaks õppetunniks.
Palume vabandust Teile tekitatud ebamugavuste pärast ning loodame, et sarnased juhtumid enam ei kordu.
Häid jõule Teilegi!"


Julm muidugi.
Õnneks ma ei teagi, kes selle kõne vastu võttis, ja tegelikult ei huvita ka :)

2 kommentaari:

Offf ütles ...

Kurjad keeled r22givad, et alates Tesip2evast v6iks Linnumetsas kohata v6ikaid karvaseid joodikuid...

dr Baarmän ütles ...

Ma ise raputan Rävali tolmu jalgelt hiljemalt kolmapäevalt, aga teeme nii, et lihtsama kontakteerumise huvides aksepti mind Orkutis.