laupäev, 4. aprill 2009

Ignorantsusstatistika

Huvi pärast lõin kokku, kui paljud selles artiklis äratrükitud kuulsatest nimedest mulle midagi ütlevad.

25 nime ei öelnud mulle midagi.
21 persoonist olin kuulnud ja heal juhul suutsin isegi meenutada, millega nad tegelevad, kuid nime ja nägu kokku viia ei suudaks. Selguse huvides olgu öeldud, et mul esineb peamiselt nägemismälu.
28 tükki suudaksin ilmselt ära tunda, kui nad mulle tänaval vastu tuleksid (ja Eesti oludes tõenäoliselt varem või hiljem tulevad ka).

Nagu ei oskagi oma seltskonnakroonika-alase ignorantsuse üle eriti masenduda :)

Küll aga tasub rõõmustada asjaolu üle, et nii mõnelgi seltskonnastaaril, kes tüütu kärbsena pidevalt ni trüki- kui elektroonilises meedias piniseb, pole enam ühtki saladust - äkki on lootust, et nad ühel hetkel kaovadki orbiidilt? Aga looda sa...

Kommentaare ei ole: