neljapäev, 21. jaanuar 2010

Nokia jätkuv tarkvaraikaldus

Vanasti, kui rohi oli veel rohelisem, talved olid ikka lumega ja mu telefon veel uus, sai sinna pandud ka üks ilgelt kasulik lisavidin - Wellness Diary. Sellega sai jälgida kaalu ja veresuhkru kõikumisi, monitoorida oma trenniasju ja üldse. Ma ei liialda, kui ütlen et tänu sellele vidinale võtsin vähemalt viis kilo alla.

Millalgi eelmisel aastal aga käskis Wellness Diary ühe uuenduse alla laadida ning lakkas seejärel töötamast. Viskasin uuenduse välja, panin vana versiooni tagasi ja olin paar kuud jälle õnnelik. Siis aga panin lollist peast tervele telefonile tarkvarauuenduse peale ja nüüd, tee või tina, Wellness Diary enam käima ei lähe.

Raisk, ma ütlen. Kilod jälle kogunevad.

Elaksin ma Ameerikas, oleks Nokia juba ammu tervisekahjustuse tekitamise eest kohtusse kaevatud.

Kuna me aga paraku oleme Eestis, üritasin asja parandada tarkvarauuendusega. Tutkit, brat! Olin nimelt vahepeal läinud üle uuele ja uhkele Windows 7-le, mille kohta Nokia Software Updater ütleb, et ta ei ühildu selle opsüsteemiga!

Mismõttes nagu?

Windows 7 on juba kuid väljas, arendajatele mõeldud versioonid peaaegu aasta. Ja nad IKKA VEEL arendavad oma kuradi softi Windows 7-le mõeldud beetaversiooni! Ja siis need kummikutehase mehed imestavad, miks nad turuosa kaotavad...

Kusjuures ega see PC Suite ise kah parem ole - telefoni ja kaabli draivereid see millegipärast ei paigalda, nii et iga kord, kui ma telefoni kaablitpidi arvuti külge torkan, läheb Windows võrgust draivereid tirima. Mõnna :S

Kui ei teaks, et Sony-Ericssoni ja Samsungi softid on veel hullemad, oleks Nokia juba ammu pikalt saatnud.

Kommentaare ei ole: