neljapäev, 21. jaanuar 2010

Paneme telefonil GPRS-i kinni

Vahel on ajalehest ikka kasu ka. Lugesin täna puhtjuhuslikult, et Tele2-lt võib tellida ka telefoni internetiühenduse kinnikeeramise. Välja nad seda muidu kuidagi ei reklaami (ega nad raha peale vihased ole) ning iseteenindusest ma kah sihukest võimaluist tuvastada ei suutnud. Kuna sellessamas iseteeninduses tuulates avastasin, et mu võsuke on jooksva arveldusperioodi viie päeva jooksul jõudnud juba 70 krooni eest mobiilset internetti tarbida (hoolimata kokkulepetest ja lubadustest, eksole), helistasin Tele2-te.

Peab ütlema, et klientide lahterdamise automaatsüsteem on neil seal tõeliselt rõve - pidin kolm või neli korda vajutama kas number ühte või kolme, et nad ikka aru saaksid, mis asjus ma neid tülitada tahan. Toru tõstnud tibi aga oli lahkus ise - jah, internetiühendus esaab küll kinni keerata (jess!), kas ma ikka tean, et koos sellega ei saa enam ka MMS-e vastu võtta (halleluuja!) ning äkki ma olen huvitatud nende uuest teenusest - kui telefon on välja lülitatud, siis pärast sisselülitamist saab tasuta SMSi, kes ja millal sulle on  helistada püüdnud (miks ka mitte).

Nonäis.

Kui seal just mingit konksu sees ei ole, siis igatahes väga meeldiv - nii rahakotile kui ka muidu :)

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kui väga pinda käia, siis saab isegi SMS saatmise kinni panna. Vähemalt EMT's saab.

dr Baarmän ütles ...

No SMS, tühi, ei maksa suurt midagi, pealegi on lapsel küllalt olukordi, kus ühendust ei saa või pole võimalik rääkida. Nii et parem on, kui see variant ikka jääb.

autor ütles ...

Üks GPRSi/G3e/EDGE kinnikeeramise võimalus on veel: panna pöörduspunktiks "internjet".
/ tõsist äkkerit see muidugi ei peata, aga juhusliku 0-i litsumise vastu aitab.