esmaspäev, 17. märts 2008

Ära usalda MSN-i olekuteateid!

Läksin õhtul kella kuueks Üritusele ja jätsin arvuti reedel ülesvõetud videot konvertima. Kopete jäi muidugi kah tiksuma.
Messengeri linuxi aseainetest tundub Kopete kõige käepärasem, ülejäänutel on, ühel üks, teisel teine viga küljes. Eks Kopetelgi ole omad kiiksud. Näiteks ei saa väljaloginud kasutajale sõnumeid saata, automaatse sisselogimisega on ajuti probleeme ja mõningaid käsklusi ta lihtsalt ei kuula. Näiteks kipub ta mu pilti ja olekuteadet mitte näitama, ehkki vastavad seaded kõik ilusti sätitud.
Ühesõnaga, kui ma olin juba pool tundi Üritusel ära olnud, nägi Andra, et ma olen rõõmsalt Online, ja hakkas Muret kurtma. Mitu korta kurtis, ja kui ma ikka ei vastanud, siis solvus ja läks muid asju tegema. No ja kui ma Ürituse järelkajalt kergelt õllesena kodu poole siirdudes talle helistasin, oldi toru teises otsas kergelt tige, et tema Muret ignoreeriti, üks sõna tõi kaasa teise ja lõpuks karjusime teineteise peale päris korralikult. Äraleppimiseks oli vaja ikka kõvasti seletamist...
Nii et, noored, kui kodurahu kallis, siis ärge võtke MSN-i olekuteateid väga tõsiselt ega eeldage, et vastaspool teie sõnumi kindlasti kätte sai :)

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Offf ütles ...

Siit moraal, 2rge tehke tegemist Rumalate Naisterahvaste ja nende muredega.

dr Baarmän ütles ...

Räägib offf, elupõline poissmees :)

Offf ütles ...

Oh, elup6lisel poissmehel on naine ja 2 last... (ja kaks armukest -- 50cc ja 650cc)