pühapäev, 30. märts 2008

Raju sünnipäev


Eelmäng oli eile, peategelasteks kümmekond meetrit väga tihke lumega sissesõiduteed ning üks lumevangis auto. Kuna mul oma Nissani lumeläbivuse osas illusioonid puuduvad, otsustasin probleemile läheneda labida abil. Ilm oli ilus, päike siras, lisaks veel mõõdukas füüsiline tegevus värskes õhus. Kuni umbes poole distantsi peal käis seljast üks nõksakas läbi. Oma röögatust ma ei kuulnud, kõrvaklapid olid peas :)
Tänane sünnipäev oli seega väheseltskondlik, kuid see-eest vürtsikas - arvestades vandesõnade hulka, mida iga selgroo painutamist nõudev tegevus mult hetkel nõuab. Õnneks ei saavat mulle väidetavalt ka helistada - õnnitlemishimulised sugulased pidid pruukima minu proua emme telefoni, ülejäänute kohta andmed puuduvad. Niipalju siis EMT-i tänaseks lubatud poole hinnaga kõnedest, vähemalt selle SMS-i toimetasid nad mulle kohale :)
Kõige krooniks kinkis Andra mulle lihasööja-lille. Pilt tõmmatud Wikipediast.

Kommentaare ei ole: