neljapäev, 20. märts 2008

Teine järjekord liigub ALATI kiiremini

Seda Etorre'i tähelepaneku nime all tuntud Murphy seadust õnnestus eile järjekordselt kogeda Sõle tänava säästukas. Tipptund, kõik neli kassat töötasid (Tallinna oludes on see haruldane loodusnähtus). Valisin saba, mis oli täpselt ühe inimese võrra kõrvalolevast lühem.
Sissejuhatuseks konfiskeeris üks kullipilguga onkel minu ees seisva teise onkli ostukäru. Seda ettekäändel, et käru olla tal riiulite vahel uidates vahetusse läinud. Käruärandaja väga ei protestinudki, vaid sööstis riiulite vahele oma käru ja kaupa otsima. Rõõmuhõisetest oli hiljem kuulda, et leidis ka :) Järjekord liikus edasi mis mühises.
Kuni kassanäitsik, olles kõik tolles ärandatud ja taasleitud kärus olnud kauba kassast läbi löönud, korraga kahe käega peast haaras ning palus kõik juba kilekotti pakitud nänni talle tagasi anda: "Ma ei näinud, et te maksate kaardiga ja vajutasin kogemata sularahas tasumise nuppu! Ma pean nüüd kogu kauba tagasi ostma! Palun väga vabandust!" Ja lõigi kogu nänni uuesti kaks korda kassast läbi - kõigepealt tagasi ostes, seejärel uuesti müües. No ja seda nänni seal ikka oli...
Mina oma nädalavahetuse närimisstaffi kolm korda lindile lappama ei pidanud, sest torkasin oma kaardi demonstratiivselt kaardilugejasse kohe, kui ta oma triipkoodilugejat piiksutama hakkas, kuid minu järelseisja kuulis jälle hädakisa: "Oi, te tahate sularahaga maksta! Ma vajutasin juba kaardimakset! Ma pean jälle kõik tagasi ostma! Palun väga vabandust, meie uus tarkvara on niisugune..."
Uvitav, kas kassatibi oli natuke ohmu (pealtnäha nagu ei paistnud) või oli keegi keenjus tõesti ärinud säästukale kassasofti, mis ei luba makseviisi parandada? Ja kas see keenjus mõnikord IRL poeskäimise ja kassandusega ka vahel kokku on puutunud? Kviitungi peal igatahes tarkvaratootja kohta märge puudus, küll aga oli seal ohtralt kirjavigu nii kaupade kui ka Säästumarketit opereeriva firma nimes ja rekvisiitides :)
Siit moraal: ära vali lühimat ega eeldatavasti kõige kiiremini liikuvat saba - järjekorrafatalism on see, mis sind kõige kiiremini kassast läbi viib.

Kommentaare ei ole: